La datorie

Pasionnément je t’aime

Titlul nu e ales întâmplător. Este o replică învățată pentru unul dintre rolurile interpretate în timpul liceului, când, alaturi de câteva prietene am pus pe picioare o mică trupă de teatru 100% creație proprie (scenariu, regie, costume, montaj). Da, teatrul este una dintre marile mele pasiuni, pe care am abandonat-o, însă, odată ce am plecat din Iași.

Numesc pasiuni toate lucrurile pe care le fac cu drag și care îmi dau de fiecare dată sentimentul că nimic nu îmi e peste puteri, niciun vis nu este prea îndrăzneț.

Dansez – În afara celor câteva luni în care am fost membră în Quasar – o școală de dans unde am învățat primele noțiuni despre streetdance, nu am hrănit această pasiune constant. În schimb, mă bucur de orice ocazie de a dansa alături de persoane care înțeleg rostul dansului.

Citesc – Cărțile, blogurile, site-urile din domeniile care mă interesează – toate mă scapă de plictiseală, de timpul pierdut pe drumurile lungi către casă, de nevoia de ceva dulce, de oboseală și apatie.

Gătesc – Îmi place să gătesc pentru cei dragi, nu pentru mine. Meniu premium: pui în sos tomat, cu busuioc și garnitură de legume, supă de pui cu găluște. Desert: clătite cu branză de vaci.

Merg la sală – Deși nu se numără printre activitățile de rutină, mersul la sală este o adevărată încântare pentru mine și una dintre plăcerile rafinate pe care mi le ofer. Ce poate fi mai odihnitor decât mersul pe bicicletă, abdomenele cu greutăți de 25 de kg, alergatul pe bandă și bălăceala în piscină?

Scotocesc – În varianta stilată fac research, fată! Concret, îmi place să caut muzică, să descopăr site-uri și oameni care scriu frumos și cu rost, îmi place să îmi caut subiecte pentru articolele pe care le scriu, îmi place să caut rețete, tutoriale de DIY. Bineînțeles  că orice informație nouă care trece testul va ajunge și pe conturile de pe rețelele sociale.

Merg la cinema – E o pasiune recent descoperită, care îmi dă prilejul să mă descotorosesc pentru câteva zeci de minute de toate deadline-urile, de toate lucrurile inutile care îmi mănâncă energia și de promisiunea de a mânca sănătos și a nu bea sucuri din comerț.

Pictez/desenez – O pasiune care mi-a adus multe aprecieri legate de creativitate și originalitate, însă urmate toate de aceeași mențiune „păcat că nu ai talent”.

Mă plimb cu bicicleta – după ce m-am lovit frontal de câteva panouri de graffiti și am mutat din loc un chioșc cu sucuri la dozator, am descoperit că mersul pe bicicletă e strașnic. Păcat că nu am o biclă și îmi permit această pasiune doar vara.

P.S.: Toate pasiunile funcționează în permanență pe bază de Placebo în căști.

Lasă un răspuns

